Jumat, 27 Juli 2018

Curcolan Emak

Sebagai ibu yang (mudah-mudahan) baik dan sholihah, (I'm 55+ kgs, FYI 😁)
Aku tuh ya kurang lebih samalah dengan ibuk ibuk lainnya.
Ngurus anak, ngurus suami, dan ngurus rumah. Iseh nyambi liya-liyane. Nek selo yo dong ngurus follower dengan mbikin postingan-postingan yang mudah-mudahan bisa menghibur di waktu selo  klean yang mbukak pesbuk. Jare netijen, heleeehh mbel..
Lhooo.... Sampeyan ndak percoyo a?

Aku nek isuk, cak cek ngono. Gawean omah taktandangi, wong aku gak duwe ART. Sampeyan gak ngerti kepanjangane ART? Takon gugel leehh... 
Tekan endi mau? Iyo, gawean omah. Termasuk masak, umbah-umbah (nek iki takpasrahke washing machine), mepe kumbahan, nyetriko, nyapu, ngepel, nyapu latar, nandur-nandur kembang, blonjo pasar, isah isah ...
Tenan, taktandangi kabeh. Kabeh itu semua. Dengan semangat membara dan tenaga serupa iron man. Sat set sat set ngono koyo jempolku nek pas ono diskonan. #eh 
Gawean sakmono akehe rampung dalam sekejap, tanpa kakean interupsi. 
Jadi omah ki senantiasa apik, resik, dan rapih. 
.
.
.
.
.
.
.
.....koyo dambaan ibuk ibuk seantero nusantara. Termasuk aku.
Karepku sih yo ngono. Yo ngunu iku pokokmen, lha tapine...akeh tapine je.

Tapine nek teori ki ancen kudu terstruktur semacam itu. Ben luwih suemangat. Karena pada prakteknya banyak sekali selingan, iklan, mbek interupsi. Banyak itu akeh, luwih soko telu.
Wektu mbak, wektu... Mengko reti-reti wis sore, durung adus malah iseh sibuk nyapu omah.
Yo ngeneki leh.
Contone, nek ra nyetatus, nyopi, wasapan, ... yo pota poto. Dong nek lucu dan layak, taksyer untuk khalayak netijen semua, masiyo ogak kabeh. 

(In frame : anak-anak selepas main bola. )

Azka : "Udah belum motonya?"
Anin : "Cepetan atuh euyy....!"

Aku : "Deekkkk, hapenya taruh dulu!"

Ara : "Nanti dulu, dedek juga mau poto selpi."

Aku : Ealaahhh yo...yooooo....!

Tidak ada komentar: